Nieuws uit de Club

In verband met de opheffing van de N.V.P.V. waar de postzegelvereniging Bodegraven bij was aangesloten heeft de vereniging zich per   januari 2018 aangesloten bij de SVF Samenwerkingsverband Filatelie.

Er is ook een nieuwe naam gekozen:

Postzegelvereniging Bodegraven-Reeuwijk

Door deze veranderingen was het ook noodzakelijk een nieuw Websiteadres aan te maken.

Deze oude website blijft nog enige tijd online staan maar er worden geen items meer aan toegevoegd.

Dus voor recente berichten dient u op de nieuwe website te kijken.

RONDZENDBOEKJES

Boy Stoppelenburg wil een rondzending opzetten met boekjes gevuld door eigen leden. Als u hier belangstelling voor heeft en deze boekjes met eigen materiaal wilt vullen, neem dan contact op met Boy Stoppelenburg. 06-1175618506-11756185  Hij gaat dan deze rondzendboekjes bestellen.

penningmeester.jpgContributie:   Heeft u de contributie al overgemaakt?

14 maart 2018 wordt de Jaarvergadering gehouden.

Jan van Loosen

Helaas moeten wij u berichten dat ons lid uit Slagharen, Jan van Loosen op 3 december 2017  is overleden.

We wensen zijn vrouw en zoon en zijn gezin veel sterkte.

____________________________________________________________________________

GADGETKAARS.gifDroevig Nieuws

Ons bereikte het droevige nieuws dat onze trouwe handelaar op de Bodegraafse Ruilbeurzen - de  heer G Rexwinkel - op 7 september 2016 aan een hartstilstand is overleden. Wij wensen zijn vrouw Sonja en hun zoon en schoondochter heel veel sterkte.

We zullen zijn aanwezigheid op onze beurzen missen.

BIJEENKOMST MET JUBILARISSEN OP 22 MEI 2015

postzegeljubilealeden2015-05-22024-1.JPG

De feestelijke bijeenkomst met de jubilarissen van onze vereniging is weer achter de rug.

Jammer dat zo weinig leden belangstelling hebben getoond om deze avond bij te wonen. Ook een van de jubilarissen heeft zonder afzegging verstek laten gaan. Jammer dat ook  de twee jeugdleidsters waar afscheid van genomen zou worden er niet waren.

Jeugdleidster Adri van der Veer had zich wegens gezondheidsredenen van haarzelf en haar man afgemeld. Corrie Schoonhoven was - zoals wij via een omweg hoorden - onverwacht op vakantie gegaan. Jammer dat de communicatie hierover niet goed is verlopen, zeker ook omdat het hoofd van de Jeugdfilatelie de moeite had genomen vanuit Eindhoven naar Bodegraven te komen om hen in het zonnetje te zetten.

Al met al zijn het met de mensen die er wel waren toch een paar hele gezellige uurtjes geworden met een hapje en een drankje. Om 22.00 uur ging iedereen weer huiswaarts.

De foto's van deze avond vindt u HIER.

x1vUFr7s9H7e.pngOp vrijdag 22 mei 2015 willen we  tijdens een gezellige avond stilstaan bij het feit dat we een flink aantal jubilarissen hebben van 25- en 40 jaar lid. Ook nemen we officieel afscheid van  twee jeugdleidsters.

Ook deze avond zal in de Sporthoeve plaatsvinden.

In de Bodepost kunt u hierover nadere informatie vinden.

Op de Jaarvergadering/Clubavond van 29 april 2015 waren 10 leden aanwezig. 5 leden hadden zich om verschillende redenen afgemeld. Jammer dat niet meer leden de moeite hebben genomen om aanwezig te zijn.

Van de 132 kavels voor de veiling zijn er toch nog 26 verkocht. Met dank aan Boy Stoppelenburg voor de organisatie hiervan.

Woensdag 29 april 2015 is er Ledenvergadering/Clubavond.

Locatie: "De Sporthoeve" in de Vromade.

Ook is er een veiling georganiseerd door Boy Stoppelenburg.

De veilingstukken zijn vanaf 19.15 in te zien.

Locatie: "De Sporthoeve" in de Vromade.

De jaarvergadering begint om 20.00 uur.

In de Bodepost vindt u de agenda en veilinglijst.

Klik Hier om naar het Archief van Nieuws uit de Club te gaan.